Nihal1 7 aylık düz yatırıyorum dönüyor hep yüz üstü yatıyor ceviriyorum yine dönüyo korkuyorum nefessiz kalır diye
Dilara5555 Nihal1 hiç korkmayın benim bebeğim kırkı çıktığından beri yüz üstü uyuyor şuan 8 aylık ve hep yüzüstü dönerek daha rahat uyuyor sizinki de büyük kendi kafasını çevirebilir korkmanıza gerek Yok
ecemm-6161 Nihal1 bebeğim suan yüz üstün yatıyor beşikte cok seviyor öyle uyumayı hiç korkma döndürme müdahale etme bi süre sonra kendi dönüyor zaten benim oğlum 6 aylık 😍
NiDaAli_o Nihal1 aslında yedi aylık olmuş bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Dönebiliyor ya.. benim bebeğim doğduğu günden itibaren yüzüstü yattı başlarda kontrollü tabiki. Ama böylece hiç gaz vs sıkıntısı da yaşamadık