kubusss bizim de emme süremiz kısaydı dediğim gibi kısa emdiği için bu çocuk aç diye her fırsatta meme vermeye çalışıyordum bi kısır döngü gibi. Emzirme Danışmanı bebegin acıkmasına izin ver emzirme aralarını 4 saat aç demişti. Artık büyüyorlar ilgilerini dışarı çekiyor. Biberon hiç kullanmadım,sağdıgım sütlerimi de kaşık biberonla vermeyi deniyordum onu da çok içmek istemiyordu o ara. Kolye takıp emerken dikkatini ona çekebilirsiniz, kucakta evet alabiliyorlar ama en önemlisi sakin kalıp geçici bi süreç olduğunu bilmek bizim stresimiz geçiyor kuzulara. Kendiliğinden düzeldi çok şükür zamanla ve kilo alımımız iyi gitti şimdi 10 aylık olduk bile.