Çok sıkı ise giymeyin bence, bir doktorum demişti korse tarzı şeyleri çok sıkı yapmayın sezeryen sonrası rahim toparlanma döneminde ve siz karnınızı o kadar sıkarsanız rahim içi yapışıklığa sebep olabilirsiniz demişti, ablamın da 3. Doğumu yapışıklıklar yüzünden hem uzun sürdü hem de çok ağrılı oldu