Defne_Liva Mrb kızlar 4 buçuk aylık kızım var, hemen hemen her kakasında beyaz parçacıklar görüyorum, ne ile alakalı olabilir, sizin bebekleriniz de oluyor mu, sadece anne sütü alıyor kızım.
Ayb Defne_Liva normal bşe durum bir hastalık veya anormal bir durum değil endişe etmeyin. Susamabanzeyen pütürler olabilir
[silindi] Defne_Liva merhabalar benimde kızımın kakasında beyaz parçacıklar vardı bezin fotoğrafını çekip doktora gösterdim. Normal birşey olduğunu ve sütün sindirilemeyen kısmıdır dedi.
ZeynepAda Defne_Liva sütünüz yaglı geliyo korkacak bişe değil onlarda yag parçacıkları bnm kızımdada oluyor
Eliftoprak Defne_Liva senin yediğin süt ürünlerine karşı alerjisi vardır bikaç gün süt ürünü tüketme kontrol et bizimde aynı sıkıntımız var süt ürünü yediği zaman oluyor.
MayneymisAltintop Bizim doğduğundan beri öyle 😊 anne sütünün sindirilemeyen kısmı demişti doktorumuz yağ parçacıklarıymış
Melismetee Evet bebeğin sütü sindiremedigi yağlar onlar korkmayın alerji fln olsa vucudundada belirtiler illaki olurdu ..