Sorum Kendisi bebeği corona geçirenlere. Benim kızım 7,5 aylık bir hafta önce corona geçirdik ailecek tabi kızıma da bulaştı. Ağır olmayacak şekilde atlattık kızım da sadece bir gece ateşledi ve hiç uyumadı. Ama o günden sonra gece ve gündüz sürekli ağlayarak uyanıyor. Kucağımda uyutup yatağa yatırıyorum hemen ağlamaya başlıyor. Corona dan dolayı mı böyle etkilen di acaba? Sizin bebekleriniz etkilen dimi? Neler yaşadınız tecrübelerinizi yazar mısınız🙏