Merhaba arkadaşlar bebegim 6 aylık oldu doğduğundan beri kafası boynu çok terliyordu diyorduk emerken zorlanıyor ondan ama artık emmese de uyurken falan çok terliyor resmen şap şap ter damlıyor sırtı boynu çok ıslak oluyor sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum yastığına sanki su dökülmüş o derece oluyor bu şekilde olan varmı