Serap0088 30 derece sıcaklıkta 400 devirde 30 dk lik programda 2 tur yıkıyorum ve deterjan gözüne az beyaz sirke ve beyaz sıvı çamaşır deterjanı koyuyorum, bir de bulaşık makinesi tabletini tülün yanına koyuyorum kazana yani karbeyaz tertemiz mis oluyo 🌸😇