Duygu588 Ben ihlas kullanıyorum bugün üst modelini aldım astım bronsıt olduğum için bir tane toz bırakmıyor ve kesinlikle ömürlük. Annem 10 yil kullandı verdi 2 sene ben kullandım bugun 7 bin liraya yenisi aldım 3 ay sonra taksidi başlıyor 300 lira aylık taksidi. Eger gercekten ömürlük ve tamamen temiz bırakan makina istiyorum derseniz tavsiye ederim. Hem halı, koltuk, yatak, herseyi yıkıyor ve bir süpürunce 3 4 gün süpürmezsem yinede evimde toz olmuyor, isterseniz bir bakın.10 yıl ücretsiz bakımı var hemde🙃 dysondan kat katt iyi, dyson gibi önden süpürüp arkadan tozu geri bırakmiyor. İhlasın kendi sayfasinda ücretsiz tanitım anketini doldurunca tanitıma evinize geliyorlar makinanin herşeyini gösteriyorlar zaten otomatik olarak aşık oluyorsunuz, vazgeçemiyorsunuz