Kalk diyor anne diyor baba diyor dede diyor annane dedesinn ismini söylüyor dur diyor gel hadi evet hayır araba anne mama meme çoğu şeyi diyor kendince sürekli bisiler anlatıyor her dedimiz anında anliyor hemen aaa uuu değişik tepkiler veriyor kaka diyor yani çoğu şeyi diyor bzn binde bir cümle birleşme yapıyor anne gel anne mama işine gelirse normal mi acaba sizce 28 Şubat’ta 2 yaşına girdi 26 aylık olmuş oluyo dimi iyi mi yNi uyku feln gelnxe eee feln diyor tuvlt felnde hep alıştı 2 yaşına 1 hafta kala neyin nerede oldugunu flen hep biliyor herşeyi Yani