Merhaba kızlar oğlum 5. 21 günlük bebelac golda içiyor ama sorun şu ki happy centerde 1 numara yok yakınımda tek o market var başka yok happy de 2. Numarasından sonrakıler satılıyor son 1 kutu daha alcaz 900 gramlık sonra 2.numara geçiiçektik ama suan maması azaldı bugün cok istahı arttıgı ıcın arabada eşimde oda işte 2.numaraya erken geçsem bı sorun olurmu