Kbrasg Kızlar bebeğim 1 ay 22 gunluk 10 günde 400 gram almıs çişli bez sayısıı iyi gunde 10dan fazla yapıyordur. Kılo alımı iyi ama sürekli aranıyor yalanıyor parmak emiyor doymuyor mu doymuyırsa nasıl böyle kılo alıyor hiç birşey anlamadm😔
Dzeyy Kbrasg çişli bez sayısı yeterli kilo alımıda güzel doyuyodur ama daha küçük olduğu için emme refleksi var sürekli emmek ister emzik veriyomusunuz
Giizz Kbrasg sürekli aranması çok normal çünkü sadece emmeyi biliyor :) çişli bez sayısıda iyiymiş kuruntu yapmayın yani bence
Melisa59 Kbrasg ayda 500 gram alması yeterli bez sayisida iyi . En iyi bildiği refleks emmek annesi 🤭🤭☺️
Kbrasg Dzeyy Hayr denemediğim emzik kalmadı kesinlikle almıyor. O öyle aranınca herkes bu cocuk ac diyor psiklolojim bozuldu artık gercekten insanlara çişini kilosnu anlatamıyorum artık bende doymasığını düşğnmeye baslıyorum bu yüzden olan sütğm kesilecek ☹️
Kbrasg Melisa59 Evet haklısnız ama işte herkes aynı seyi söyleyince bende öyle düsünmeye basladım dr kontrolunde aranmaya basladı dr da annesi aç bu emzir dedi. Bazen parmak emmeye baslayınca veriyorum meme almıyor bazen alıyor guzel emıyor
Dzeyy Kbrasg Avent ultra air denedniz mi denmedysenz o emziği deneyin mutlaka yani tutmayan bebek tanımıyorum
Kbrasg Dzeyy Evet ilk onu almıstım bide cok emcekmiş gibi 2lisini ama yok anında tükürüyor kac kez denedm hala deniyorum elimle tutuyorm bu sefer öğürmeye baslıyor kıyamıyırum