Makinanın içini haftada bir silmeme rağmen lastik kenarları sanki makina sokağın tozunu yıkıyormuş gibi çamur oluyor oda beyazları mahvediyor tozlu pis şeyleri önce elimde ıslatıp denedim yine aynı makinanın içini nasıl temizlerim önerilerinize talibim hanımlar