Selamlar hanımlar, 4 aylık bi kızım var doğduğundan beri gündüzümüz gece gecemiz gündüz 🤦♀️birkaç kez gündüz uykuların da uyutmayıp geceye sarkmasını denedim ama olmadı çok huzursuzlandı ağladı uykuya geçişlerinde zorlandı..Burda forumda 3 aydan sonra bebeklerinin uyku düzenlerini oluşturmuş anneler görüyorum nasıl başardılar ne yapmam gerek pes etmiş durumdayım 😓😓 sabah 5 lere kadar uyumuyoruz…