OzgeOzkan
Uyku rutini oluşturdum canım önce. O bayağı işe yarıyor. İyi geceler diyip odamıza gidiyoruz. Perdeyi kapatıyoruz uyku müziğini açıyoruz. Karnını doyurmam gerekiyorsa doyuruyorum. Sonra da emziğini verip kitap okuyoruz bir iki sayfa ya da artık ne kadar uykusu varsa. Sonra yatağa koyuyorum beyaz gürültüyü açıyorum. Uyku arkadaşı var zaten ona dönüp uyuyor. Ben de yanında oturuyorum sadece kendiliğinden uyumasını bekliyorum. Bazen biraz daha fazla destek vermem gerekiyorsa veriyorum ama kontrollü olarak. Öyle böyle gidiyoruz şimdilik. Bir de uyku saatlerini not etmiştim baştan. Uyku uyanıklık sürelerini bilmek çok faydalı oluyor, geciktirir ya da erken yatırırsan destek vermek zorunda kalıyorsun. Bir de bazı kurallar var mesela 6dan önce kaldırmıyorum sabah gibi