https://imgyukle.com/i/OiBPl1
kızlar idrarda kan vardı sabah doktora gittim sonucum çıktı bu şekilde. Başına gelen anlayan biri yorumlayabilir mi sanırım ciddi bir enfeksiyon var sonucu yarım göstereceğim. Emzirdiğim için antibiyotik de nasıl olacak bilmiyorum :/