
Çileklerim ölüyo internette yazdığı gibi bakıyorum ama olmuyo nasıl canlandırurım arkadaşlar bilen söylerse çok sevinirim
BİR de quark yapmayı bilen var mı tarife baktım kafam karıştı labne kıvamında yedircem kızıma sert peynir olsun istemiyorum nasıl yapılır acaba