Tecrübeli annelerden fikir istiyorum.
Bebeğim 3 aylık doğduğundan bu yana her ay 1 kilo aldı son ay çok az kilo almıştı. Doktor sütünü arttırmaya çalış 2 hafta daha kilo almazsa mama ekleriz dedi. Damla vs kullanıyorum ama sütüm geceleri hiç gelmiyor krize girince hiç emziremiyorum( akşamları)
Sağlık ocağı hastane de çocuk doktoru yok bunun içinde acile gidilmez sanırım. Bebelac gold aldım. Kaç ölçek ne kadar vermeliyim? İlk kez mama vereceğim???
Kaka da yapmıyor 5 gündür