Kızlar bebeğimin doğduğundan beri gittiği doktorumuzu, ateşi çıktığında odasına bile almayıp acile gönderip şurup vermeye yolladığı için bıraktık. Başka bir doktora gittik, o da 2. Takibimizde hiçbirşeyi hatırlamıyordu. 10 gün sonra 10 aylık olacak ve aşılarımız var. Hem alerjiden anlayan, hem takibini iyi yapan, aynı zamanda bebeğin gelişimiyle ilgili önerilerde bulunabilecek doktor arıyoruz. Acıbadem sigortamız var. Önceki postları okudum araştırdım biraz fakat tam emin olamadım. Sürekli devam etmek istiyoruz artık kime güveneceğimizi bilmiyoruz. İstanbul avrupa yakası olması lazım.