Merhaba kızlar ikinci çocuguma hamileyim. Başlıkta da belirttiğim gibi ilk cocugum da sütüm yetersizdi yiyip içmeme rağmen bir türlü artmadı ilk haftadan doktor mamaya başlattı. Onu dene bunu dene derken kızım sadece 2 ay emdi sonra meme reddi yaptı. Zaten sol gögsümü en başından beri hiç emmedi sağı emiyordu 2 aydan sonra onu da istemedi tamamen mamaya döndük. Ama hiç pes etmedim her fırsatta emzirmeye çalıştım az da olsa anne sütü alsın diye.
Şimdi bunda emzirmek istiyorum ama yine aynısı olursa diye korkuyorum şimdiden önlem almak istiyorum. Alabileceğim takviye ek bir şey var mı önerebileceğiniz. Takviye veya dışardan bir şey diyorum çünkü süt yapabilecek doğal olan her şeyi yedim içtim olmadı. 🤷♀️ Varsa böyle bir durum yaşayıp 2. cocugunda sıkıntı yaşamayıp emzirebilen anne yardımcı olursa sevinirim 🤗