OzgeOzkan Kullanıp memnun kaldığınız bir çay var mı kızlar? Şuan wess marka kullanıyorum ama baya pahalı
aybkkara OzgeOzkan Bu gerçekten önemli bişey. Ben momstok çayını kullanıyordum, dilruba demirezere bağlı bir sayfa da satılıyor. Bitmişti, eşimin önceden aldığı bir çay vardı kullanayım dedim bildiğiniz şeker🤦🏻♀️ Yeniden momstok siparişi verecem
aybkkara Gokce1504 ben başka şeyler de fazla tüketiyorum, sütümü sağarak verdiğim için biraz daha pimpirikliyim bu konuda sanırım. Ama bence etkisi var, zaten içeriği rezene vs. süt yapan şeyler.
Gokce1504 aybkkara benimde sağarak vermem gerekiyor ama ikisinden ancak 30 cc çıkıyor. Sizin başından beri çok muydu sütünüz
aybkkara Gokce1504 benim göğüs yaram hiç geçmedi bebeğin tutuşundan dolayı sürekli kanadı mecburen sağıma geçtim. Emdikçe kanlı kusuyordu çünkü bebeğim. 2buçuk ayından beri sürekli sağarak veriyorum 4 ay 5 günlük şu an. 3 saatte bir sağıyorum ihmal etmemeye çalışıyorum. Başlarda benimde 60 cc falan çıkıyordu zamanla artıyor. Yediklerinize de dikkat edin inşallah artar. Sizin ne kadarlık acaba
aybkkara Gokce1504 yok yok bebiş çok küçükmüş ☺️ Şöyle düşünün bebeklerin süt ihtiyacı giderek artar vücutta ona göre üretir inşallah ☺️ İyi düşünün iyi olsun
OzgeOzkan Wess ile momstok içerikleri tamamen aynıymış kızlar. Momstok alcam bundan sonra fiyatı daha uygun