3300 doğdu hastaneden çıkarken 3100 oldu ilk ay 4200 oldu bugün kontrole gittik 2 ay 6 günlük 5100 olmuş.. yani şimdi kilosu iyi diyeceksiniz evet çok şükür zayıf bir bebek değil ama benim kafama takılmasının sebebi sütümde geliyor bebeğimde ortalama 2 saatte bir emiyor geceleride düzenli kalkıp emiyor daha fazla kilo alması gerekmezmi