Bebeğim dünden beri çok ağlıyor 2 ay 14 günlük doğduğundan beri gazlı bir bebek biogaia kullanıyorum dün kendini paraladı ağlarken gece acile gittik çok gazı var dedi doktor masaj yapıyorum gazını çıkarıyorum başka ne yapabilirim ? ağlarken memeyi de almıyor ağzına acaba bebekler atak yaşıyomuş öyle bişey mi ?