Selin28 Arkadaşlar bu anormal değil mi netten baktım ust sınır 42.7 ama bizim 43.5 doktor bisey demedi bununla ilgili eve gelince araştırınca gördüm böyle olan var mı aranızda normal bir durum mu acaba
Uras21 Selin28 bnm bebeğimin de 3 aylıkken 42.5ti bebek hemşiresi bişey demedi 35 cm ile doğmuştu erkek bebek
Mry_21 Selin28 yanlış olcuyolar canım benımkınıde hep 1 cm fazla olcuyolar evde ben olctuğumde 1 cm dusuk oluyo hatta hemsıreyede dedım yanlıs olcuyosunuz bıdaha bakın dıye ıkı aylıkken sonra kabul ettı evet fazla olcmusuz dıye mezuran varsa evde kendın bak birde
CatBoy Selin28 bir yanlışlık vardır 1 cm büyümesi beklenir bir ayda. Bazen küçük kaymalarda yanlış ölçüm yapılabiliyor
Selin28 Mry_21 bez Mry_21 bez mezura yok diğeri var canim o da acıtır bu ihtimal yanlış ölçüyor olabilir çünkü görünürde hiç büyük durmuyor bedenine göre kimseden de kafası büyük duymadım kafasını da kaldırıyor karşıya sağa sola döndürüyor bakıyor yani cok büyük olsa bunları yapmada zorlanir yada yapamaz diye düşünüyorum yine de çok sağol bende bez mezura alıp ölçerim