Fatmasagirli Oğlum 1,5 aylık dışarıya çıkarmak istiyorum. Dışarıda hava yutar gaz yapar diye korkuyorum. Çıkaran var mı, Sizce nasıl yapmalıyım?
Tahaninanne Fatmasagirli ben çıkarıyorum hava güzel zaten kucağımda bahcede oturuyoruz dolanıyoruz 2 aylık benimkide
Vanilya Tugkaninannesi Yeni bir anne aklına takılan bişeyi sormuş bunuda linçleyen olursa artık beni de etiketlesin o lince. Yeni annelerin moralini bozmasın kimse. Gayet de sorulur bu soru ne var ki
homosapiens Fatmasagirli cikarin asiya goturmussunuzdur mutlaka ozmaan bisey olmadiyda simdide olmaz ben cikarmistim
Tugkaninannesi Hll20 ortalik yasak yok herkes disarda diye sitemden kirilirken ben de bu post nasil acilir diye hayretler icerisindeyim. Yanlis mi anladim acaba balkon olabilir mi disari denilen yer
Yahmir Fatmasagirli doğduğundan beri her gün dışarı çıkartıyorum şuan 6 aylık hava yutup gaz yapmaz aksine temiz hava çok iyi geliyor bebeğe
Hll20 Tugkaninannesi yok ben bundan 5 yıl önce gitmistim. Memlekette dogum yapp görev yerimize gecmistik. Ama suan bunun denmesi tuhaf geldi
Bimelekannesi Tugkaninannesi evi bahçeli olabilir, sitesinin önüne çıkarıyor olabilir illa gezmeye gidiyor değil ya 🥀
Tugkaninannesi Vanilya biraz sakin 17 mayista herkes her yere cikabilir. Her seye linc diye yaklasmayin, bakis acisi cok onemli
Tugkaninannesi Vanilya cocugum camdan bakip disarisi icin aglarken, bu tarz postlar artik sasirtici geliyor TAM KAPANMA surecinde
Vanilya Tugkaninannesi Kadın çarşıya pazara dememiş. Belki balkon belki müstakil evde evinin bahçesi. Bakış açısı gerçekten çok önemli
Tugkaninannesi Vanilya onu da belirttim zaten bir diger yazdigim cevapta. Insanlari yaftalamayin lutfen, okudugunuzu iyi okuyun
Vanilya Tugkaninannesi Bu post altında bu sitem de yersiz. Hani yeni anne Ya. Moral bozmayalım. Bizde evdeyiz balkondayız. Ama bu posttan bile bir şey çıkarmanın anlamı yok.
Duygusuz Tugkaninannesi sadece şimdi degil 1 yıldır dogru düzgün cıkmıyoruz cıkınca da herkesten uzak takılıyoruz benimde 6 yasında oglum var cok sıkıldık artık ortalık düzelsin hergün cıkıcaz inşallah ama artık 4 kişiyiz😄
maestro Tugkaninannesi kapınıza asma kilit mi taktınız? apartmanın girişinde biraz hava almanın kime zararı var?
Ogullarinaasikanne Tugkaninannesi bu kadar abartmasaniz biraz sonra iki oğlumu giydirip bahceye indirip hava aldircam. Sonuçta açık alan ve virüs kuş değil hava dan çıkıp gelip bize konacak. Kiz evde toplanip 5 çayı yapacaz dememis sizde bebeginizi aglatmayin alin inin aşağıya