Fatmaaydn Selam anneler 1.5 aylık oğlum var sadece anne sütü veriyorum. Süt arttırıcı çay önerisi verebilir misin. Humana nın çaylarını içtim şimdi değişik bir çay önerisi istiyorum
Ysmndfne Fatmaaydn canım momstak var anne çayı instagramda anne Odası diye mutlaka ondan almalısın ben devamlı içiyorum ve süper etkili birşey memnun olmayan kimse yok o kadar
-Gizem- Fatmaaydn bestlak damla güzel humana çayını ben de kullandım fakat en çok sütümü arttıran şey dut hoşafı oldu öneririm mutlaka deneyin 👍🏻