srcyhy biz hiç kullanmadık,bebeğim mama ile beslendiği için doktorumuz mamanın içerisinden yeteri kadar demir ihtiyacını karşıladığını söyledi 6.aya kadar kullanmadık. 6 aylık olduğumuzda da kan tahlili istedi,gayet güzel çıktı kan sonucumuz,o yüzden kullanmamaya devam dedi.