Mevaninannesi21 Kızlar sağlık ocağı yapmıyor mu bunu benim çevremdekiler sağlık ocağına yaptırmış ama bizim sağlık ocağı yapmayacaklarını söylüyor. Eczaneden alıp götürecektim ama nerede yaptırdınız siz
SeverusSnape Mevaninannesi21 ben her aşısını doktoruna yaptırdım. 3. ve 5. ayında gittiğimiz aylık kontrolde Rota aşıları da yapılmıştı.
mombeto Mevaninannesi21 sağlık ocağında yapıyolar bizim. Bugun yaptırdık hatta. Ama doktor kontrolüne gittiğinizde de yapıyorlar çok bi fiyat farkı yok diye biliyorum muayaneye gittiğinizde yapıyolar
PudraKokusu Evde kendim yaptim, agzina sıkılıyor zatrn o oyle bildiğiniz bir asi diil, asmler alerjik acidan korkularindan yapmıyor evet, gerekte yok zaten kendiniz yapin 🍀🍀🍀
Borasmomy Mevaninannesi21 sağlık ocağında yaptım ama çokta gerek yokmuş normal ağzına sıkıyorsunuz yavaş yavaş yapmıyorsa kendinizde yapabilirsiniz
Eymenduygy Mevaninannesi21 sağlık ocakları yapıyor nasıl yapmıyorlarmış? Aşıyı al saglıkocagına götür içirsinler. Ama illa yapmam diyorlarsa sen evde kendin içirebilirsin. Tok ya da aç olmamalı arasında olmalı kı kusmasın, hafif koluna emzirir gibi koyup yavaş yavaş verebilirsin, tadını çok sevmişti benimki ebe de seviyor bebekler tadını demişti. Küçücük bir şey zaten kendin yapabilirsin istersen 💚
Mevaninannesi21 Eymenduygy ay nasıl cesaret ederim ki bilemedim yapabilir miyim 😕 kesinlikle yapmam diyor sağlık ocağı 😕 özele de para vermem gerekiyor doktor için
___1Prensannesi___ Eymenduygy doktor bana rota virüs un verem aşısı ile birlikte yapılması gerektiğini söylemişti
Kayram64 Mevaninannesi21 kendiniz yapabilirsiniz ya korkacak bir şeyi yok bizde kendimiz yaptık önemli olan kusmaması alın kucağınıza biberon verir gibi minik enjektör şeklinde azar azar ağzına sıkın sonrasında da bi yarım saat gözlemleyin kusmaması için bu kadar
Eymenduygy Mevaninannesi21 yapacağını düşünüyorum video vardır ebe iki dakıka da içirdi gitti bi şey yapmadı yani ekstra
mombeto ___1Prensannesi___ yok canım ücretli rota aşısı zaten ağızdan veriliyor. 2. Ayda 3 aşı başka. Rota 3. Ve 5 ayda yaptırdık biz eczaneden alıp
Eymenduygy ___1Prensannesi___ hiç öyle bi şey duymadım 🤷🏼♀️ 2 doz zaten veremle alakası olduğunu düşünmüyorum verem ile zaten 2 tane aşı daha yapılıyor
Eymenduygy ___1Prensannesi___ verem aşısı koldan 2 tane de bacaktan olmak üzere 3 doz aşı oluyor sonra o aşıların tekrarı oluyor rota özel aşı zaten
ikizlerinannesi2985 Mevaninannesi21 bizim sağlık ocağı da yapmıyor. Ben eczanede yaptırdım. 2 dozunu da ordaki abla yaptı sağolsun