Merhaba hanımlar, 8.5 aylık bir kızım var biz onu bildik bileli burnunun içi dolu. Serum fizyolojiksiz geçen bir günümüz var mı hiç sanmıyorum. Bu akıntı şeklinde değil içeride birikiyor sürekli, yumuşatmadan çıkmayan bir mukus .. bir alerji belirtisi göstermese bile alerjik olabilir mi ? Odasının kaloriferinde bir bardak su var. Ben bu durumdan çocuğu nasıl kurtarırım. Nefes alıp vermekte güçlük çekebiliyor.