Kizlar bebegim 8 ayi doldurdu ama hala yenidogan gibi mx 2 saatte bir uyku istiyor kiyamet koparıyor uyduğu ise sadece 30 dak max 40 dakika yani bu durumdan çok sıkıldım çünkü tam uyaniyor kendine geliyor yedir icir giydir zaten 1 saati geciyo disari çıkarayım diyorum o uyku saati gelsin kıyamet kopuyor bebek arabasinda da uyumuyor 😒 yani ne zaman bu ara uzar nasil uzatabilirim fikri olan var mi hadi uyuymayim oyalayım diyorum ama yok avazı çıktığı kadar bagiriyor