Oznurdogan Sevgili anneler merhaba 37 günlük bebeğim var yüzünde isilik oluşmuştu hafif geçti ama yüzüne dokunduğumda pütürlükler var bu nasıl geçer ve neden dolayı oluşur bu konuda deneyimleriniz veya bilginiz varsa benimle paylaşabilir misiniz
gulrecelim_55 Oznurdogan mustelanin nemlendiricisini kullanıyorum canım. Yüzleri kurudugu için oluyormuş