Regen Geceleri bebeklerinizi kaç saatte bir emziriyorsunuz ve bebekleriniz kaç aylık? Oğlum 4 aylık ve 6-7 saat uyuyor. Acaba alarm kurup daha erken kalkıp emzirsem mi yani saat çok mu uzun yoksa normal mi bilemedim. Doktorumuz 7 saati geçirme demişti hala ona uyuyorum şuanda ama kilo alımımız zaten çok güzel. Sizler napıyorsunuz?
Ece06 Regen bende akşam 19.30 da uyuturum .... 5 ay 21 günlük olduk 4 aylıkken de öyleydi ben sadece rüya beslemesi yapıyorum gece 12 de bi de gece 3 de
Deletedmom277 Regen 2.5 aylıktan sonra gece hiç emzirmedim çünkü hiç uyanmadı. Yaklaşık 10-11 saat uyuyordu. 9.5 aylık hala öyle
Oznur Regen uyku saatlerimiz ve ayi miz ayni bende uyandirmiyorum gunduz cok emiyor cunku eger az emerse açıkip kendi uyaniyor
Deryaak Ece06 peki gazını çıkartmıyor musunuz? Benim kızım beşikte yattığı için alırken mutlaka uyanıyor, uyandırmadan emzirebldiim hiç olmadı bugune kadar :(
Nebicimanne Deletedmom277 agzimin suyu akti masallah diyim 🙂 benim kiz gece toplam 5 saat uyur gunduzde uyumaz ne yapacqgim bilmem
Ece06 Deryaak gazını şöyle emzirdim diyelim ki gece kendisi zaten çekiyor kendini geri karnı doyunca bende hemen omzuma alıyorum biraz pıt pıt vuruyorum sırtına 1 dk içinde gazını çıkartıyor sonra beşiğine yatırıyorum
AygulSina Regen 3 aylik bebegim geceleri uyandirmiyorum artik ben saat 2 gibu yatiyirum ozaman bi besliyorum sonra artik kendisi sabah karsi uyaniyor
Regen Milasmom şuana kadar tek siz uyanıyorum dediniz valla kimse uyanmıyormuş hemde 3 aylık bebekler 😄😄
Sebnemhzl Regen 10 aylık ama hala 2 saatte bir uyanır emmek değil dudak tiryakiliği bizimki çünkü yatmadan zaten gece mamasını yiyor kilo alımı iyiyse 7 saat normal doktorunuzun da dediği gibi
Nilly Benim bebem daha çok uyuyo. Kilo alımı iyiyse uyandırmamak lazım bence. Uyku da çok önemli. Hem acıksalar uyanırlar diye düşünüyorum.
Deletedmom277 EzgiDuru 1400 alıyordu zaten 5.ayından sonra doğal olarak yavaşlama başladı eskisi kadar çok almadı tabi. Kilosuna bi etki etmedi hiç☺️
EzgiDuru Deletedmom277 benm kizim gece uzun uyuyunca bazen kaldirsam mi diyordum 3 ay 4 gunluk the analik ac kalacak diye endise ediyordum ama sizin daha uzun uyumus🤭🤭 uyudugu surede hic beslemediniz mi kucukken
Sznkr76 2 ay 12 günlük 3 saatte bir uyanıyor gece gündüz hep memede zaten istediği zaman emiyor saat aralığını uzatmak gerekiyor mu acaba 🤷♀️
Aybk Regen bizde 4 ay 6 günlüğüz ben hiç uyandırmıyorum hep kendi uyanıyor acıktıgında, gecleri özellikle 7,8 saat uyuyor ve acıkınca kendi kalkıyor, ve biz dogdugundan beri böyleyiz
mrymgkce Regen hayır uyanmadan kaldırıp emziriyorum uykudayken 11 gibi uyuyor aksam gece 3 ve sabah 7 de emziyorum 9 a kadar uyuyor
Ece06 Regen önceden 4 aylıkken bebeğim hep gece 12 den sonra uyanırdı her saat başı ..... bende ne yapabilirim diye çok araştırmıştım ve bebeğimi gece 12 de kendi uyanmadan alıp emziriyorum böylece haftanın belirli günleri bunu yapıyorum şimdi çok şükür rahat ettim 6. Aydan sonra bunu teke indiricem
Deletedmom277 Regen 4 aylık bebeğin kan şekeri neden düşsün ki. Küçük bir bebek değil.. Hiçbir sorun olmadı Allah’a şükür olsa doktorum izin vermezdi diye düşünüyorum ☺️
Suzitosuzi Regen ben de emziriyorum 2saate 3saate bir sabaha doğru biraz gazman oluyoruz uyanıyor yapıyoruz sonra yine uyuyoruz. 7saat abartı canım biz yetişkin olarak 7saat uyuyoruz uyandığında nasıl aç oluyorum hem memenin süt üretimi için iyi değil. Belki mana veriyorlardır.
Oznur Regen ozellikle uyandirmiyorum 6 da kendi uyaniyor zaten. bazen 5 te uyaniyor. Gece uyanmamasini gunduz uyumamasina ve zsyen gec gece uykusuna yatmasına bagliyorum
Alazokan Regen ben güzel biz uyuyamıyoruz bazen 🤣 sürekli meme emmek için kalkıyoruz çünkü 🤣🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Keşke biz de sizin gibi olsak 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻