Aynı benim durumumu anlattın şuan canım 40 ki çıkınca düzelir dediler iyice beter oldu 1,5 ayligiz akşam 9 da yatıp 1 de kalkiyo 3 e kadar sallıyorum uyuyor besige koyuyorum uyaniyo ayağımda uyuyor sabaha kadar sabah banyo ettirdigimde uyuyo 2 saat sonra akşam 8 e kadar ayakta sallaniyo uyuyup bıraktığımda mutfağa gitmeden bn daha hemen gözü aciliyo akşamın sabahim sallamakla geciyo çok yoruldum bugünler de geçecek sabır