Bebeğim 1,5 aylık şuan 40 i çıkana kadar uyku düzenimiz iyiydi yani 2 saate bir kendisi uyanıyordu emip geri yatıyordu ama artık akşam 10 da yatıp 1 de kalkıyor sonra sürekli ayakta uyuyor ne beşikte duruyo ne uyuyunca ayağımdaan biraka biliyorum bırakınca gözleri aciliyo akşama kadar sallıyorum başina gelen veya bı önerisi olan yardım etsin