Naz93 benim oğluöda bir yaşında. Ve hiç emeklemedi. Emeklemeyi hiç sevdiremedim. Ama taa en başından ortapedik ayakkabı kullandım. Burda ayakkabı zararlı yazan falan var ama ben aksine faydasını gördüm. Oğlum ayakkabı bile daha sağlam yürümeyi öğrendi. Üstelik adımlarını atar atmazda hiç düşme yaşamadım. Tabiki cocuk bu sağa sola düşe düşe büyür ama. Şöyle örnek veriyim ben oğluma ayakkabı giydirip bakkala kadar yürütebiliyorken teyzem oğluna hiç ayakkabı giydirmeten yürütmeye alıştığı için cocuk ayakkabıları reddediyor ve 1,5 yaşında asla dısarda yürümüyor koşmuyor vs vs. Ve zamanla ayağının üstüne tam basmadan sadece parmak uclarında yürümeye alışan bir cocuk oldu. Haliylede sürekli düşme yaşıyor. Ben ayakkabıyı tavsiye ederim arkadasım🙂