ikicocukluAnne_ çok üzgünüm ya keserken elini birden çekti biraz kanadı soğuk suyla yıkayınca durdu ama üstüne sürtüp duruyor canı yanıyor krem işe yarar mı ne sürsem 😓 ondan çok benim canım yandı ya 😭😭
Ferdaoguzgalip ikicocukluAnne_ benimde gecen gun oyle oldu yavrum bi cekti elini icim parcalandi bidaha tirnak kesmemeye karar verdim esim kesiyo artik😒
Asdcgh 2 gün önce ben de aynısını yaptım ve o kadar üzüldüm ki hâlâ vicdan azabı çekiyorum ama şükür iyi şuan acısı falan yok😔
ikicocukluAnne_ Asdcgh ay hemde nasıl ağladım resmen üstüne kan oldu içim daha sızlıyor uyudu sıçrıyor 😭
ikicocukluAnne_ Ferdaoguzgalip uykusunda da uyanıyor kesemiyorum ilk defa başıma geldi inşallah acımıyordur ya çok kötü bişi 😟
Ferdaoguzgalip ikicocukluAnne_ uzulme canim bizim tahmin ettigimiz kadar acimiyodur benim oglumda o an biraz agladi sonra hic aglamadi bende 2gun boyunca surekli gidip gelip elini opuyodum biz bi tirnagina kiyamazken insanlar nasil evlatlarina siddet gosterir anlamiyorum🥺
ikicocukluAnne_ Ferdaoguzgalip ay Allah korusun bişi olsa bizim canımız yanıyor herkes çocuk doğurur ama kimse kolay kolay anne olamıyor maalesef 🥺