Saadetbelcim benim bebeğim de evi seviyo. Bi yere gidelim morali bozuluyo mızmızlanıyo ağlıyo. Hele tanımadığı birisi ona yaklaşsın hemen dudak büzüp ağlıyo. 4 aylık şuanda. Doktorum ilerde cok zorlanırsın dışarıya alıştır çıkın gezin sürekli dedi ama nerdeee valla korkuyorum dışarı çıkmaya pişman oluyorum çıktığıma