İki aylıkken deri testinde 3×3 olarak yumurta hassasiyeti çıktı. Doktor bse olmaz diyete gerek yok deyip gönderdi. 3. Ayımızda ise dizlerimizde egzama çıktı. Doktorumuz kan aldı Ankara göndermek için. Covid olduğumuz için yakın süreçte çok yumurta ve çikolata yedim. Bunları kesince bebeğimin egzaması geçti. Bepanthol sensiderm sürdüm bide. Şimdi bu yumurta alerjisi ne zaman geçer ? Hiç akla gelmeyen şeylerde bile yumurta var. Bunların nasıl öğrenebilirim ? Çikolata alerji yapmış
olabilir mi ?