Bu idari izin mevzusu öğretmenlerde geçerli değilmiş ben kızım 6 aylıkken eylülde başladım hep uzaktan eğitimle devam ettim. (6. Sınıflara okul açılmadığı için). Nöbetten muaftım sadece o da 1 yıl dolunca hemen başlatıldı. Çocukla uzaktan eğitim de olsa zor oluyor birinin illa ki ilgilenmesi gerekiyor