Ikranurr58 Bu ayda bebeği yaşına giren yada girecek anneler burdamı? Nasıl gidiyo 1 yaş 👶🏻diş çıktımı 🦷yürümeye başlandımı🚶🏼♀️uyku durumları nasıl 😴ve tabi huysuzluk durumları 🤗
MinnakAsel Ikranurr58 8 Mayısta 1 yaşına giricek 6 disimiz var 7.8 yolda 🤣yürümüyor adım atıp korkup düşüyor çok hızlı Emekemesine bağlıyorum ben geç yurucek gibi
Bilgeanneler Ikranurr58 Ayy biz🙈 23 Mayıs çok heyecanlıyım bir yıl hem ne zor hem nasıl çabuk geçti.😇 Biz yürüyoruz 2 aydır. 6 dişimiz var. Artık 3 öğün düzenli yemek yiyoruz. Anne sütü devam. Uykularımız memede geçiyor.😑 Şu uykunun çaresini bulsam rahatlıycam valla. Gece çok kalkıyoruz gündüz eh işte bazen 2 saat hiç uyanmadan uyuyor ama genelde 45. Dakika kalkıp meme ile devam etmek istiyor uykuya 😆Heryeri karıştırmak istiyor sürekli peşimde 😂 Ayy çok detay verdim ama sizin nasıl geçiyor günler.
Dondu_123 Ikranurr58 21 mayısta 1 yaş dıyecek insallah😚 8 tane dişi var galıba 9.da yolda ama hala yürümedi😒
BulunurHintKumasi Ikranurr58 27 Mayısta bir yaşında olacak inşaallah 🌸 6 dişimiz var, emekleme yok, elinden tutarsak yürüyor yoksa daha isteği yok, uykuları şöyle böyle, bana aşırı bağımlı bensiz hiç durmuyor ben yanındaysam sakin ama 😊
Ikranurr58 MinnakAsel oy maşallah bizde daha hiç diş yok merakla bekliyorum 😂bizimkide 14 mayısta girecek yaşına biraz biraz adım atıyo tam yürümedi daha :)
Ikranurr58 Bilgeanneler oy oy maşallah 🧿 evet demi ya nasıl geçti 1 yıl şaka gibi 😀yürüme yok diş yok bizde biraz üşengeciz galiba😀uykunun çözümünü hala bulamadık sayamıyorum kaç kere kalktığını 🤦🏻♀️ay o ortalık karıştırmayı hiç deme çekmece içleri hep yerde peşimden ayrılmıyo bizimkide 😂
Ikranurr58 MinnakAsel ay inşallah ya :)kaç aylıkken çıkarttı sizinki ilk dişi. bizimkide çok hızlı emekliyo ondan galiba istediği heryere gidebiliyo ya o şekilde yürümek işine gelmiyo 😂
Ikranurr58 Dondu_123 bizimde doğum 21 mayısta olacaktı 1 hafta erken geldi 😀maşallah yaa ne güzel sıkıntılı oldu mu diş çıkarması henüz bizde bi tane bile yok😂adım atıyo mu peki
Bilgeanneler Ikranurr58 Olsun sağlıklı olsunlar her bebek farklı bizimkini kayınvalidem kızsamda işe gittiğim zamanlar sürekli ellerinden tutup yürüttü 4. Ayından beri ben ona bağlıyorum erken yürümesini. Dişte görünür yakında ne çektik o dişlerden çıkarken.🙈 Umarım sizin kolay geçer diş dönemi.
Ikranurr58 BulunurHintKumasi bu aydakiler anne peşinden ayrılmıyo galiba :) yürümesi için araba gibi şeyler oluyo hem sürüyo hem yürüyo adını bilmiyorum ama onlarla yürür belki bizimkide bi kaç adım atıp kalıyo
MinnakAsel Ikranurr58 Emekleyince yürümeye ihtiyaç duymuyorlar kuzum 🙄 valla biz 2.5 aylıkken çıkardık ilk disimizi desem🤣😁
mom093 Ikranurr58 bizz 15 mayis berbat durumdayim geceli gündüzlü uyku yok bugun mesela hic uyumadi dis diye düşünerek agri kesici verdim Ona rağmen uyumadi adımlara basladik bi kac adim atip düşüyor 7 tane disi var 😁 nedense kendisi cok mutlu bu uykusuzluğa nasil dayaniyor anlamıyorum
Ikranurr58 mom093 yaa bir gün var aralarında ne güzel 🤗uyku bizimde berbat ne zaman düzelecek diye bekleye bekleye 1 yıl geçmiş hala değişen bişey yok😀
Ikranurr58 Bilgeanneler aa evet tabi olabilir ne kadar çok tutup yürütürsem o gün bakıyorum ki kendi kendine adım atmaları çoğalmış. sürekli yürütmek lazım heralde. evet şimdiden uykular haramsa diş çıkarınca nolur bilmiyorum 🤦🏻♀️
Dondu_123 Ikranurr58 alt dıslerde bı sıkıntı olmadıda ustlerde baya ateslendı 39 derece fln olmustu koltuktan tutup yuruyor ama hıc desteksız yürümedi
mom093 Ikranurr58 sizin Kaçı 😊 sizde oylesiniz degil mi aynen bekleye bekleye 1 yil geçti perişan oluyorum ya o kadar berbat bir şekilde çıkıyorum ki yataktan evde birşey yapmaya halim kalmıyor🤯
Ikranurr58 mom093 14 mayıs bizimkide. 🤗öyle valla yaa insan dinlenmek için yatar gece yatağa ben sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum hergün dinlenmek hayal oldu 🙄😊
Hibou 30 mayıs kızım 🥳 Allahım nasıl geçti anlamadım bile koca bir sene dile kolay.. Kızım 9 aylıkken yürümeye başladı, 2 diş altta 4 diş yukarda gece bir sıkıntısı olmazsa genelde güzel uyuyor gün içinde genelde keyfi yerinde akşam uykuya geçme faslında biraz huysuzlanıyor 😑 Bizde durumlar bu şekilde bütün gün koşturmaca 🏃♀️ bide 6 haftalık hamileyim 😅
Ikranurr58 Hibou ayy maşallah diyelim nazar değmesin kuzuyaa .herşey zamanında olmuş maşallah. yaa nee güzeel isteyerek mi oldu peki.bizde ikinci yi düşünüyoruz ama uykusu düzene girmediki gözüm korkuyo bizraz. sağlıkla kucağınıza alırsın inşallah onuda 🥰🥰
Ikranurr58 MinnakAsel 18 aya kadar normalmiş de doktor d vitamin i eksikliğindende olabilir demişti bende çok düzenli kullanmıyodum bu aralar veriyorum baya kabarmış dişi ilgisi varmı bilmiyorum 🤷🏻♀️