21 aylik kizim kahvaltıdan sonra oyun oynuyoduk orta sehpanın üzerine cıktı oturur vaziyette oturuyo du oyuncaklar vardı önünde geri geri gidip bi an boşluğa düştü herşey 3 saniyede oldu benim.bagirmam koşman kucağıma almam yazar ken bile kötü oluyorum boynu altında kalmıştı yani baş kısmı ama çok korktum agladi ben bağırdigim jcin sonra sakin olup kontrol ettim donudrebikiyodu boynunu ne okur ne olmaz eşimi aradim geldi doktora götürecektik telefonda oyle konuştuk ama eşim gelince oyun oynadı bi yarım saat bence götürmeyelim hastalik var her yerde iyi görünüyo dedi tamam.dedim ama hala tedirginim normal şuan da biseyi yok gibi ama varmi aranızda yaşayan böyle bisey götürmelimiyim uyku saati geldi uyutucam simdi😔