Kubra_yurttkl benim de öyle ilk bebeğim. Allah bağışlasın🙏🏻 Ama doktorumuz en baştan çatalla ezmemi söyledi. Öğürme refleksi bebeklerde emmek gibi birşey. Yutamadığını diliyle dışarı atıyor. Ben de hala çok korkuyorum öğürmeye başlayınca ama dokunmayınca o kadar güzel çıkarıyor ki. Ablamın çocuğunda biliyorum blendara alıştırdı 6 yaşında hala yemesinde problem var o yüzden yavaş yavaş pütürlü vermeme başlayın dedim. Bir de YouTube dan ilk yardım videosu bakın. Acil müdehale durumlarında ne yapılmalı diye en azından içiniz rahat eder.