Hanımla 32 günlük bebeğim var kız bebek emmesi vs çok iyi günde iki defa kaka yapardı önceki günden beri yapmıyor dün bütün gün gece ve bugün halen yok normalde yapan bi bebek olduğundan çok zorlanıyor çok ıkınıyor çok aglıyor öyle ıkınıyorki göbek deliği dışarı çıkıyor poposuna zeytınyağı sürdüm sık sık emzirdim masaj duş yağ herseyı yaptım çok ağlıyor iki gündür ne yapabilirim başka çay kaşığının ucuyla zeytınyagı ver diyorlar ama bilemedim ne yapacağımı da şaşırdım lütfen yardım