Nuraky Bebeğim 3 aylık dün bana ikincisi kez anne dedi çok duygulandım mutlu oldum varmı bu aylarda anne diyen bebekler 🥰
drn5410 Nuraky 9 aylık yeni yeni bilinçli anne diyor 🤭 öncesinde demişliği vardı ama bilinçli olduğunu düşünmedim pek
Nurkara21 Allah Allah 17 aylık demiyor bana bakıp sürekli baba baba diyor😂anne de diyorum baba baba 😂
Elifadakrt Benim kizimda annieeie derdi ama bu onların mizirdanmasi :) bilinçli olarak söylemiyor. Şimdi baba dese de umursamam ilk anne dedi diye dalga geçiyorum bende 😂
birkizannesi_ 3 aylık çocuk anne diyor benim ki 17 aylık evde papağan gibi babam diye geziyo 😁 adaletin batsın dünya 😁
Nuraky Cansuukoosee bilinçli söylemediğini bende biliyorum ama annnie diye söyledi videoya çektim hatta
Anneogulll Bnmde 3aylikken söylerdi ama bildiği için değil ağlamaya başladığında çıkardığı ses anne derdi sonra büyüdükçe değişti tabi şimdi 9aylik hala duymadim
EmineYilmaz Nuraky herkesin bebeği 3 aylıkken anne der ama bilinçsiz😂 bilinçli değil olur mu hiç öyle şey ya