Ballkiz bir da bir tane vitamin paylaştılar, çok memnun kalan varmış iştah aciyormus. Onu denediniz mi ? Benim oğlumda 11 buçuk aylık çok ek gdia almıyor ama yoğurt ,ceviz ,bazı pankek bazı çorbaları yiyor. Bence denemek lazım hiç ummadigimiz şeyleri sevebiliyorlar🤦
bir öğünde 3 çeşit çorba yaptığımı biliyorim belki birini yer diye ama emmeyi tercih ediyor cogunlukla😏