Ayına göre herşeyi verdim . Sabah kahvaltı veriyorum. Kahvaltiliklarin hiçbirini tek sevmiyor malesef bende pankek yasa krep yapıyorum bazen de bulamaç yapıyorum (Hiç yapmak istemedigim şey aslında) omlet bile yemiyo insallah alışır zamanla. 2 3 arası ne yemek yaptıysam yanında yoğurtla birlikte dün mesela pazi yemeği yaptım (kabız olan bebekler için birebir diyebilirim) akşam da sofrada pilav ve yoģurt yedi . Akşamları genelde ırmiklı meyveli muhallebi yapıyorum yada yulaflı. Gün-de 3 defa veriyorum ben doktor birşekilde söyledi geriye kalan zamanlarda emziriyorum