Dönem dönem olması normal benim de bebeğim 12 gün sonra 11 aylık olacak. Her ay aynı gelişim özelliği grafiği ile ilerleyemez ki. O persentil toplam ortalamaya göre hesaplanan bir tablo. Mesela şöyle örnek vereyim size, benim oğlum 3.ayda 1200 gr almışken 4.ayda 450 gram almıştı. Sonraki ayda 800 gr aldı. Yani iniş çıkışlar illa ki oluyor. Hareketlenmiştir diş dönemidir az yemiştir atak haftasındadır vs hepsi etkiler. Önemli olan bir şekilde ilerleme göstermesi, az ya da çok mühim değil. Zaten siz de biliyorsunuzdur ki ilk aylardaki gibi büyük sıçramalar olmuyor artık. Kilosu boyu gayet güzel 🙏 Sağlığı keyfi yerindeyse de bu küçük büyümeler bir soruna işaret etmez