zeynepduha Herkes farklı şey söylüyor okuduğum kadarıyla her annenin sütü bebeğine yeter,sütün artması için bebeği sık sık emzirmek,bol su içmek,dinlenmek ve sağlıklı beslenince yeterli.Peki süt arttırıcı şeylerle takviye yapmak gerekiyor mu gerçekten?
123asiye_ zeynepduha canım kişiden kişiye değişir belki ama kızım 11 aylık doğduğundan beri anne sütü alıyor ilk 3 ay çok dikkat ettim artması için sonrasında hiç ayrıyetten sütüm gelsin diye bişey yapmadım çok şükür güzel geliyor sütüm
sevimlienerji zeynepduha önemli olan sütünün çok olması değil ki kaliteli olması canım.hergun 1 avuç kuruyemiş sık sık et balık tüket bunlar hem çok süt yapar hemde bebeğe kilo aldırır
Hayriye1410 zeynepduha ilk zamanlar bebeğim yoğun bakımda yattığı için sütüm artsın yetsin diye çok uğraştım takviye aldım sürekli. Şimdi o kadar yoğun almasam da günde 1 defa promalt içiyorum 1 defa humana emziren anne çayı içiyorum 2 ay 28 günlük olduk şimdilik bu şekilde devam ediyorum zamanla onları da bırakırım diye düşünüyorum çok şekerli çünkü. Bebeğimde reflü ve gaz sorunu olduğu için zaten sayılı şey yiyebiliyorum
pogcayanakannesi zeynepduha sutün az geliyorse doymadgini dusunuyorsan arttirmaya yonelik bisi yapmalisin tabi. Mesela bazen benim azaliyo bazen normal oluyot. Azaldginda hemen sütlü tatlı yerim
Cidemkisa zeynepduha bn oğlumda ilk bir ay bol su kış bebegiydi boza falan icmictim sütüm zaten vardı iyice arttı 2yasina kadar emzirdim sonrasinda