Dtbrc Yani bir meyve 10 gün aynı yerde durunca cürüyor farkındaysanız ama ne bileyim. 🤷♀️ Ayrıca evde yaptığınızda bile goz göre göre birsürü tarım ilaci kullanılan meyveden yapıyorsak püreyi, dışardakiler gözümüzün onunde olmuyor kim bilir ne gibi bir katki maddesi koyuyorlar. Evde yaptığinız domates sosuna, menemene, fasulyeye katkı maddesi koyuyor musunuz? Hayır. Çunkü gözünüz gorüyor ne koydugunuzu biliyorsunuz ama dısarıda yapilana ne derece güvenilir. Bana göre basite kaçmak hanımefendi, bir meyve püresi hazırlamak benim sadece 10 dakikamı alıyor. Hee tabiki dışardasınız yapamazsiniz anlarım ama evdeyken konserve mama kesenizede zarar. Hem birde soru soruyorsunuz sonra yok menemen yapıyoruz onu yapıyoruz diyorsunuz. Yedirmek sizin tercihiniz birseylerle kiyaslama yapmaya gerek yok, googleda yazın görün bence. Evde yapılan birşey bile sürekli durdukca bakteri üretiyor ve farkındaysanız evde tatlı olarak konserve şeklinde şeyler yapılmiyor tuzlu olarak yapıliyor tuzda bakterinin hizlı bulaşmasını bir tik daha onlüyor. Konserve mama oyle değil markette çalışmış biri olarak reyonda 1 seneden fazla kalıyor, siz 1 sene aynı yerde durmuş meyveyi yermisiniz? Yiyemezsiniz. Çünkü çürür. Bilmiyorum benim doktorum önermiyor sağlıklı değil katkı maddesi dolu, sapasağlam meyveden yapıldiğını bilmiyoruz belki curük yikanmamış eziklerden yapılıyor dedi. Bence çok da doğru, karar sizin🙃