Nadiye31
Merhaba,sümüksü kaka alerjiden veya ön sütü fazla aldıgından olabilir.
Pandemi nedeniyle hastaneye gitmemezlik yapmayın. Pandemi belki 5 yıl devam edecek. Bu tarz yerlere gidip gelmek zorundayız. Büyük bir sorun olsa, atlasanız daha kötü olur.. Aylık kontrolleri aksatmamakta yarar var