asgg_smy14 merhaba ben emziyordum. ama rahatsızlıgımdan dolayı ilac almak zorunda kaldım. ilacı aldıktan kaç hafta sonra tekrar emzirmeye baslayabilirim doktor 3 hafta dedi ama sizlerede sormak istedim böyle bi durumla karsılasan varmı?
Eymenduygy asgg_smy14 ben mastit olmuştum antibiyotik kullandım ona rağmen emzirdim 🤷🏼♀️ Doktorum emzirebilirsin bi sorun yok dedi ne ilacı kullandığınıza bağlı 3 hafta uzun bir süreç sağın yine de vermeyecekseniz sütünüz azalır 😔
asgg_smy14 Eymenduygy kortizon igne almam gerekıyordu iki tane o da kana geçiyormuş afır bir ilaçmış doktor emzirme dedi 3 hafta sonra emzir son igneyi vurunduktan sonra dedi
Eymenduygy asgg_smy14 dikkat edin yine de sağın sürekli vermeseniz bile yani biraz sağıp kaldırsanız dolaba yedek, meme bırakmasın mamadan sonra. Bilemedim riskli bir durummuş 🤷🏼♀️